jaggillarinteregn

Tjabbalabbalapooolarn! Tjabbalabbala. POLARN!
Regn... gillar även jag regn? Nja, jag måste ju medge att jag förstår Klasses sätt att tänka, men när man befinner sig på Drottninggatan som är crowdad av långsamma människor och himlen plötsligt öppnar sig och ner kommer en liten gubbe... (hahahahahahaha, internskämt - ber om ursäkt!) och ner störtar vattendropparna - i sådana lägen kan jag inte påstå att jag gillar regn, och olyckligt nog var det precis det jag idag utsattes för. Fine, tänkte jag då och fällde upp mitt paraflax. Jag går några meter och - tjolahopp: paraplyet vecklas ut och in, ni vet - det blir liksom vinklat åt fel håll. Det var awkward med efter tredje gången så orkade jag inte bry mig om hur töntig jag måste sett ut.
Nu har jag i alla fall hittat min systers födelsedagspresenter men jag kommer icke skriva vad, jag vet ju att hon är en av våra mest aktiva läsare (aaa)(sorgligt nog...)

Det var allt jag orkar skriva för nu. Vi hörs väl om sisådär fyra dagar igen då xD

KRAM! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0