jaggillarkanskeintehellerregnlängre

Jag håller med föregående talare. Visst, det var charmigt när man kunde hålla sig inomhus, men idag ska jag göra min plikt som svensk medborgare och stå längs kortegevägen för Kronprinsessan och hennes snart nyblivna Make och jag dör om det kommer börja ösregna. Jag ska stå där som scout och ge givakt eller hur det nu kan kallas när de susar förbi, så checka mig på tv:n! ;)) Jag är den som står med droppande blött hår och som inte kan se något för att glasögonen är så våta. Tumme upp! Annars kommer det att bli en väldigt awesome dag.

Jag ser förresten fram emot med glädje alla Alices blogginlägg hon har att skriva om Amsterdam. :DDD


Kommentarer
Postat av: En fellow scout/Hedda

WOW, vad avis jag är nu! Jag vet att du berättat om det här förut, men nu slog det mig verkligen vad du ska vara med om. I vanliga fall är jag emot monarkin men just det här måste kommenteras med ännu ett WOW!

2010-06-19 @ 12:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0