Jenny & Klara goes utställning

Jag fortsätter att skriva här bara för att jag tänker att ingen ska märka att ingen annan gör det.

Idag ska jag träffa Jenny. Vi ska bland annat gå till Fotoskolan Stockholms utställning där de visar sina slutprojekt. Förutom att vi gillar att känna oss allmänt kulturella och som om vi faktiskt gör någonting om dagarna och inte bara sitter och snackar skit, så ställer min otroligt talangfulla kusin Beata ut sina verk. :)) Tror att det blir någon sorts copyright skydd om jag lägger ut hennes bilder här, men jag kan ju bara länka till henne så får ni kika om ni vill. Här är även hennes hemsida, som dock inte är fixad ännu: http://www.beataholmgren.se/



Ha en awesome onsdag folket, för det tänker jag ha! :D
(och missa inte Sydafrika- Uruguay, för jag tänker även tvinga jenny att se (aa))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0