Känn ingen sorg för mig göteborg

(Man måste ju ta titeln från Håkan Hellströmlåten när man snackar om gbg, det är ju favoritgöteborgaren!)

Jag är nog den stockholmare som gillar Göteborg bäst. Jag har besökt den staden oväntat mycket de senare åren- det har blivit besök för att gå på Bokmässan, för att hänga med min syster Linda som har bott där, för att besöka Gothia två år i rad, besök med klassen och andra besök. De senaste åren har de blivit ett par besök per år. Nu är det dags igen! :)) Med lite Twilight, besök i skärgården och bara att hänga i solen med min syster yster så tror jag att det kommer bli ett par awesome dagar.

Och det roligaste är att jag inte är det minsta avundsjuk på Peace and Love folket, eller Jenka som är i Turkiet. Jag tror att de allihopa kommer ha det AWESOME!!!!!! med musiken och folket eller med pojkvännen och havet,

men det kommer jag ju också att ha (aa)

So. So long Stockholm och jobb, hej heeeeeej äventyr!



Ett urval av gbg i bildform,
en fika i solens sken i 2008 med familjen, en konsert med Håkan i hösten 2008 tror jag, en resa med vännerna hösten 2008, och flertalet gånger så har besök på Liseberg inneburit mer choklad än vad vi knappt har orkat bära hem.

Oj, vad allt råkade bli om 2008 ;S

pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0