Lilllördag for real

Alice, vi är fortfarande lite finare, lite bättre- vi är så snälla att vi låter en liten skitskola som sjödal sluta före oss! (aa) Är man stor måste man också vara snäll, eller hur det än är.

Jag hoppas att ni förstår att jag driver. Sjödal är bättre än vad vi någonsin kommer bli.

Not.

Eller?



Vilket fall som helst så har jag haft en sådan här dag som man drömmer om under pluggtider. En dag med ingenting. Lite vandrande i staden, äventyr på longboard, kikande på Clas Ohlson, hämtande av gratisbiobiljetter, glassätande i en park på söder och klättrande i klätterställningar.

Sedan dyker plötsligt Robin upp oinbjuden vid dörren på kvällen för att pysen hade glömt nycklar och mobil hemma, smart är hans mellannamn. Men jag klagar inte, 3 timmar extra med bezzzzztiz tackar man inte nej till! :))

Nu är jag coolingen nummer 1 och jag har spotify.
FATTAR NI? Jag har spotify. Och två jobbintervjuer att gå på. caching!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0