overkligt

Helt plötsligt verkar texttv vara det stället där jag får veta allt som påverkar mig. Jag hatar det enormt må jag säga. jag väljer att lägga ut en asstörd bild för det är så jag tycker allt känns! Stört och overkligt :S och kryptiskt, inser jag nu, men så får det vara.

konfirmationsläger 2008. ack, sådana tider! :) och förlåt julia, verkligen ingen smickrande bild.


Och sedan väljer jag att avsluta med att min plan är att må bra med hjälp av muffinbakning, telefonsamtal och planering med syster och städning. Glad nationaldag! :D


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vacker människa, otroligt charmig. Hoppas hon är på ett underbart ställe nu. <3

2010-06-06 @ 21:13:43
URL: http://felparkerad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0