Sammanfattning av ett år i staden



Sammanfattning av året i Kungsholmens schoooool;

+
Jag har hittat människor som jag gillar sådär dundermycket och som jag är galet glad över att ha träffat!
- Det var svårare att hålla kontakten med andra fina människor utanför skolan än vad jag någonsin skulle ha trott.

- Jag har aldrig känt mig så puckad och obildad förut som jag har gjort under vissa stunder i denna skola.
+ Men jag har samtidigt aldrig heller känt mig lika smart.

Det känns som om att man går i en skola med historia, och det är en mäktig byggnad tycker jag, det är lite hogwarts känsla över det. Nära till staden och Rålis och allt sånt mys här i livet!
- Jag har spenderat lika många timmar på tåget som jag har tidigare gjort sammanlagt i mitt liv.

+ Min engelska har utvecklats otroligt.
- ... nu istället så blandar jag språken och gör grammatiska fel i svenskan.

Hm, vad är egentligen sammanfattningen?
Vilket fall som helst så känns det AWESOME att skola när över, och ändå så känns det samtidigt lite trist. (va, sa hon verkligen det där?!) Men vi har ju ändå en dag kvar, jämfört med huddingebarnen, så det blir en liten fin avslutning imorgon :)) Sen ska jag leka vuxen och gå på jobbintervju, och jag håller tummarna så jeklans hårt att de gillar mig! ;))

pusspuss
Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0