se upp, therese sitter bakom ratten!

Tjabba alla coola katter :D Jag säger bara, se upp världens motorvägar för theresan is in the house! (on the road!) :OO Jepp, jag har idag övningskört med min käre moder som jag och Alice har kommit fram till är en mycket pålitlig förare som inte hetsar upp sig då "idioter" är ute och kör (hon är ju ingen man liksom...). Jag satte mig bakom ratten med hjulen på en övergiven parkeringsplats (-vars position på kartan är hemlig, jag vill ju inte ha en massa andra pellejönsar där) och satte på motorn. Körde iväg hur lätt som helst! Det var underbart, underbart mycket roligare än att bara sitta i bilen.
Ikväll har jag idétorka som vanligt... Dvs, jag har ingen aning om vad som händer. Så alla som har någon aning - hör gärna av er :D
over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0