Skolavslutning - superduper-megadunder-värstingnice :D

Tjaabba :D just nu njuter jag av att skolan är slut. Slut slut slut. Eller nja njuter kanske jag inte ska överdriva och säga, jag gör ju nämligen ingenting speciellt ännu - därav detta spontana inlägg ;) Senare idag ska jag bege mig in till stan, närmare bestämt till Tanto. Och jag ska ärligt talat säga att jag aldrig hört talas om det, kalla mig isolerad eller nyfödd, men nej... aldrig tidigare har jag hört namnet på den... parken? är det en park det är? Hur som helst, i princip hela min klass är där så antagligen kommer jag lägligt precis då de ska dra. Men sörj ej detta, för då har jag även hört talas om att andra polers också befinner sig där inne. Toppen!
Här om dagen, igår till och med, så hade jag ett samtal med min fysiklärare Gunnar. Gunnar är fööööööör skön, hehe. Han startar samtalet med det vanliga : Ja, du ligger på den här nivån...blablabla. Men sedan säger han: Therese, jag har märkt att du inte är lika glad som du var förut. Jag har saknat ditt leende och dina glittrande ögon på senaste tiden. Jag: :O:O:O:O:OOooooo hehehehehe *awkward skratt*, vad svarar jag på något sådant liksom??? Det var totalt orelevant att skriva om det här (vad har det med sommarlov och Tanto att göra liksommmm), men jag fann det mycket lustigt! Hej på er :D

/therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0