Sommarlovet is here

Första officiella sommarlovsdagen firas såhär för mig;

(ja, jag tänker gå mainstream och göra ett collage i paint. för det är väl i paint alla storbloggerskor gör sina collage? ;))



Solen slängde jag in lite bara för att, eftersom jag tycker det behövs lite mer sånt.

Ja mina vänner, ni ser rätt! Detta blir en städförmiddag, därav askungen, för att sedan träffa Midget och vara coolingar och kolla på bio. Sedan blir det nog lite Italien-Paraguay med systern för att avsluta kvällen. AWESOMECAKE,

och kom inte och säg att bilden på mig och Ellen inte är topnotch. Trots att jag råkar faila på det fotot, då jag ler lite samtidigt. men det ser man väl inte när bilden är så liten? Jag tycker att vi ser awesome ut.

Kommentarer
Postat av: Mikkelmerete

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-03-30 @ 20:42:04
URL: http://mikkelmerete.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0