tack tack för sommaren

Började dagen med en cupcake i stekande solen vid Gömmaren, kan det bli mycket bättre än så?



Att frostingen är direkt från L'Americatt så att säga gör det hela inte mkt sämre. Mums!
Min syster överraskade mig även med lite mer födelsedagspresenter, bland annat denna ascoola lpskiva från en liten affär i Leeds, med musik från Chitty Chitty Bang Bang. Delvis ska vi lyssna på musiken, delvis tänker vi bli kreativa med den fina framsidan och lpskiven. Jag gillar't!

Förresten så lovade jag bild på håret.



Ironiskt nog så står jag på ett exakt samma ställe som förra bilden. Jag försökte göra den så liten som möjligt så det kanske blev litek konstiga proportioner för det, ursäkta i sådanafall.

pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0