uppdejt

Klara! Du får oerhört gärna berätta what's up :o

Dagen spenderades som sagt i Venus trädgård. Vi (jag, venus, tove och hanna) grillade och Venus visade upp hur otålig hon verkligen kan vara. En sekund efter att vi satt igång grillen var hon sur över att det tog för lång tid och att vi borde börja grilla. Sen kollade vi på film. The stoning of Soraya M. Svinbra. Eller svinbra, mycket bra är den iallafall. Efter det visade Venus oss små klipp av persiska filmer (som i mina ögon verkade väldigt likt typ Days of our Lives (våra bästa år)) men som hon älskade. Hon förvarnade oss även med att "det här är roligt", "det här är sorgligt", tyvärr gick ju det inte helt fram då vi inte förstår persiska. Hehehehhehe.
Sen såg vi början på "jiddra inte med Zohan". Totalt värdelös film. Herrejesus vad den var dålig, och Venus satt och asgarvade under hela tiden. Jäkla dålig humor hon har.
Nu har jag satt igång en tvätt. Säger man så? Jag tvättar iallafall svarta kläder och använder sköljmedlet "black velvet". Tyckte det lät fräsigt!

HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0