underbart väder, inte sant?

Tjabba alla solbrända snyggon :D imorgon är det midsommar, vad är det - solen är uppe lite längre än vanligt eller...? Nej, jag kommer inte ihåg sådant där. Hur som helst ska jag och la familia då åka till Lindahlarnas landställe som ligger i, få se nu... Norrköpning? och firafirafira denna "vad-jag-nu-inte-vet-vad". GOS!
Hur är läget med mig? Jo, tackar som frågar. Jag är jekla trött och sliten, mina ögon är trötta och röda. Antingen är det gräset som börjat anfalla eller så är det den brist på sömn jag nu lider av som framkallat dessa symtom.
Idag har jag och Elsa legat och glassat galet på hennes tomt. En tomt som överraskande nog visade sig vara en fristad för solens värme då jag inte känt på sådan värme sedan... förra sommaren i Turkiet (a). Det var mycket härligt :D Jag skulle nästan vilja påstå att detta var den första dagen som verkligen kändes som en sommarlovsdag - en väldigt härlig känsla må jag även påstå! Oh, precis för tillfället sitter jag och chattar med Ebba och gav henne då ett tips som jag känner att jag vill dela med mig av till alla. Men se upp, det kan komma att kännas aningen privat. Ganska mycket privat faktiskt, hehe.
Here we go:
Nu när det är så fint väder så känner ju alla tjejer att "oh vad jag måste bli brun. Jag går ut och lägger mig i solen och arbetar lite på brännan." Här kommer tipset: SÄTT FÖR GUDS SKULL INTE PÅ DIG SPETSTROSOR OCH LÄGG DIG UTE :OOO Själv gjorde jag idag detta misstag och det resulterade i något fruktansvärt komiskt, hemskt, fult fläckligt mönster på min nedre region xD HAHAHA! Det ser sjukt ut. Lite som en dalmatin/prickikorv/fläcktyfus/brännskada (vilket det typ är d:). Mycket förfärligt är det i alla fall, då damer - ha detta i åtanke då solen suktar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0