VM tankar

Hejsan svejsan!! :DD säger en Klara som har spenderat de sista dagarna i Upp Sala. Morgonen efter skolavslutningen pallrade jag mig upp tidigt tidigt, för att först besöka min skola en snabbis och ÄNTLIGEN få tag på min syo, och sedan ta tåget i ösregnet till Uppland. Jag har tillsammans med min syster haft en underbart härlig helg, bestående av mycket mycket mat, promenader, filmtittande, pratande och även en hel del fotboll.

Jag tillhör kategorin som älskar VM och liknande events, men jag kände att det inte var en lika stor grej i år när Sverige inte var med. Jag tar tillbaka det nu! :)) Förutom invigningen så har Sydafrika-Mexico, England-Usa och Nigeria- Argentina kikats på och hejats på. Och nu senast, Tyskland- Australien. Stackars stackars australien. 4-0… man kan nästan börja använda ordet utklassning.

 Jag förväntar mig många fler timmar framför tv:n närmsta månaden. Vad har hänt- har detta förvandlats till en sportintresserad blogg?! :OOOO vänj er bara inte, för jag är pinsamt dålig annars på vad som händer i fotbolls världen. Fråga vilken av mina fotbollsvänner som helst... eller snarare inte, det är nästan sorgligt.

nåväl. Imorgon anser jag det vara första officiella sommarlovsdagen- detta innan kan nu bara ha varit en långhelg. ahhhhhh så skönt.

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0