dubbelblogg.

Excusez moi för dubbelpostering. (svengelska) Men jag har intressanta saker jag måste berätta snabbt bara.

  1. (på tal om svengelska) jag lärde min "franskassistent" från Frankrike att en blandning mellan svenska och engelska inte heter just "en blandning mellan svenska och engelska" utan svengelska. Hon blev mäkta imponerad. (tufft uttryck)
  2. Hästar kan/bör (inte säker) inte spy. Isåfall skulle deras tarmar och hela fadderittan hänga med upp.
  3. När Venus och jag och massa andra satt på bussen i tisdags så skulle hon klia sig på sitt ben, men hon råkade klia mannen hon satt breves ben istället. Han visste inte vart han skulle ta vägen och hon vågade inte säga förlåt. Hiiiihihihiohohohooahahahahahhihiihihiihihhiohohohohohohohehehehehehöhöhöhöhöhöhö.
Var inte det kul så säg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0