Efterlysning

Jag: trevlig bloggerska som tillsammans med min vän alis försöker göra något vettigt utav passazlatan.blogg.se
Du: Snygg, vig, halvkoreansk flicka med bra humor som gillar att lysa upp våra världar. Du gillar att sitta på donken, ha asiatiska filmkvällar, spela med i band som heter Kert, och att åka till Köpenhamn.

Om du känner dig träffad av beskrivningen, kontakta passazlatan.blogg.se . Vi vill nämligen ha dig tillbaka som bloggerska!

Jag kan inte förstå mig på hur alice redan har lov. Galet! Själv är man bara nöjd över att det är fredag.
Och nej, det snöar inte här. Det är väl inte strålande sol, men jag gick med öppen vårjacka utan sjal på vägen hem. Så varmt är det på en skala! ;) Idag har jag inte gjort så mycket vettigt ifrån mig. Alls. Nu ska jag chilla.
Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0