en del klargörande part 2

En del klargörande:

Klara har lekt good girl idag och faktiskt BESTÄLLT BILJETTERNA! wohooooo!!
Fatta vad najs att vi gör vår första bloggtrio resa. Vi kommer att fotografera varje ögonblick och dokumentera för att sedan lägga ut förbannat roliga youtube klipp. Cause that's how we roll.

- vad är oddsen att vi tre flickor, på olika håll i sverige, olika gymnasium, har ledigt på onsdag? FETT NAJS!

- Glad världsvattendag! Detta uppmärksammade jag idag genom att sticka till Sthlms universitet (visst låter jag smart och ambitiös och duktig? så kände jag mig iallafall när jag signade upp för det.) och lyssna på vatten föredrag. Intressant må jag säga.

Igår chillade jag och Therese halvt sönder med mackedee, kemi, filosofi, (har ni märkt att dessa rimmar?) och avslutade sedan, mitt  på en söndagskväll, med en biofilm- Remember me med hunken himself, Robert P.

Ovanligt att någon som ser så bra ut heter Robert egentligen? Robert är inte ett snyggingnamn i filmens värld tycker jag (förlåt alla roberts!!!!!! ni är assnygga. det är inte hets mot robert grupper!!) Jag menade mer att hollywood hunks typ måste heta... Zac eller Heath eller Jack eller Mike eller... ja. vad nu de tre bröderna heter i Jonas brothers. Inte Robert. :o



Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0