en del klargöranden,

Satan i gatan vad dåliga vi är på att uppdatera här, eller?
Har lite information att delge er.

  • Om Klara har varit en goodgirl idag så kan jag, för första gången någonsin, announca att det nu är klart att fröknarna kommer ner hit under Kristus specialweekend! Superåsum!
  • På onsdag är jag ledig.
  • På söndag åker jag till Estoccolmo. Stavning, någon?
  • Idag väntade jag, Tove, Hanna och Venus i typ en halvtimme utanför vårt klassrum i väntan på historialektion. Vi insåg sedan att vi skulle ha lektion i 1101, inte 21nåntingnånting. Pinsamt av oss.
  • I Iran bor det persikor. Dom pratar persika. (fattar ni?!!)
  • Louise heter nuförtiden Harijaku-sama. Sama är ett tillägg som man, om man kallar sig själv det, så beggar man efter litta whoopass. Det är för att isåfall tror man att man är förmer. Inte ens en kung får säga det.
  • Varför är det så självklart att man inte får säga du till kungen? Jag hade uppskattat att känna mig lite mer som resten av folket.
  • När jag kallar iranier för persikor så säger jag det med kärlek. Det är självklart inte någon hets mot folkgrupp.
  • Jek hafte, do hafte, Ahmadi hanoof/hamoom narafte.
  • Marg baar dikator.
  • Ber om ursäkt för stavning på de sista. Vet inte riktigt hur jag ska skriva för att återge.
  • Spoon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0