...

Kommentaren med flashbacklänk - antar att det skulle vara nåt sorts motargument? Eller är det någon sorts typ "hej jag/du är liberal/anarkokapitalist"?
Men liksom, 1. Don't skicka en länk över en lista av olika trådar, säger mig liksom ingenting. och 2. Flashback och liknande forum är ju tjenahejsan värda om man vill föra en diskussion på allvar.

Och filmen jag såg igår. Den var bra, men ni ska höra något av det mest random grej som hände.
Först behöver ni veta lite bakgrund:

Filmen utspelar sig typ i New York på ett psyksjukhus eller vad det kallas. Där har Veronika lagts in för att hon försökt ta sitt liv. Hon har typ en vecka kvar att leva. Det kan läggas till att hennes föräldrar är slovaker (nämner detta för att det blir ännu mer random)
Mitt i en scen så har dom lagt in låten "vem vet inte du vem vet inte jag vi vet ingenting nu vet inget idag". Höll på att skratta ihjäl mig.
Mina frågor är: Visste dom som valde låten vad dom sjunger? Hur konstigt det passar in? Vet dom att det är svenska eller tror dom att det är slovakiska och tyckte att det hade vart fett med lite slovakisk musik? Är det ett försök att lura åskådarna till att tro att det är en slovakisk låt? Vad i jesu namn tänkte dom?

Tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0