farväl o du sköna sportlov

Hej!
Alice, ta och salta våra sår lite mer, buhu :(
Jepp, imorgon är det slut på chill och glass. Denna morgon vaknade jag vid halv åtta med en stor bit ångest i hela kroppen. Det enda som får mig att stå ut med... livet, är vetenskapen om att om cirkus fyra veckor är det påsklov!
Idag har jag och min käre mor köpt en soffa. Hejhopplayesbox,  hang-out-rummet på övervåningen är snart klarissimo :D 
Och HEY! vem är denna Sebastian som diggar vår blogg? Känner vi honom eller är han bara värsta coolingen som råkade stöta på oss tuffingar? :D Välkommen ialla fall!

här är en mysig låt, jag gillarN :) *lyssna*
(den kommer högre upp, det blevde strulisch på dennisch)

pussss - theresan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0