godnattens!

Åh Jesus Amalia, sa jag påsklovet? Ber om ursäkt, das was nicht was ich menade. Det är självklart helgen under helgen då Jesus bestämde sig för att pröva sina vingar, så att säga, som Klasen och Trasen kommer hit. Förmodligen.

Jag blev alldeles precis färdig med min uppsats. Hade publicerat den här om det inte var så att den är 8 sidor.
Kan dock sammanfatt skiten med att säga såhär:
Sweden, skärp dig. Gör sjukvård för alla en självklarhet. För ALLA. (jag menar för AAALLA.)

Vad säger ni flickor små om att besöka den pyttelilla sjöjungfrun while in Köbenhavn?
Jag vet även ett ställe där dom har skiiiitgod pizza. (vi kommer typ förmodligen inte ha råd med något "finare" då Copenhagen är ett jävla dyrt land. (det är inget land men vafan, låter better)

Nuni så ska jag se på "Veronica Decides To Die". Har läst boken. Den var bra. Har hört att filmen är too americanized (stavning) men vadfasen. Just do it!

Kommentarer
Postat av: Anonym

https://www.flashback.org/f68

2010-03-20 @ 13:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0