halåååå i svingelskogen!


Om cirka 17 timmar sticker jag till den här parveln. PÅSKLOV DELUXE!! :DDD

Nu funkar inte min plan så bra, för det är inte så många som känner min syster kanske som läser vår fabulösa blogg. Men här ovan ser ni en bild på henne! :)

NOT. Kusligt nog är inte det där min syster, som jag har trott i två veckor sedan hon bytte till denna bild på hennes facebook bild. Det här är Scarlett Johansson.
Jag tycker det är rent kusligt att de två är så lika så att jag inte ens ser skillnad på min syster och en berömd skådespelerska. Om båda kom gående längs gatan iklädda samma kläder skulle jag behöva kolla både en och två gånger innan jag insåg vem som var vem! :o

true story
Klara 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Shit var helt säker på att det var linda! SCARY SHIT :D HA DET NICE I NEW YOOOOOORK :D <3

2010-04-01 @ 13:02:08
URL: http://felparkerad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0