hoppfallera.

När jag smsade Theresan lite tidigare idag fick jag reda på att hon var inne i stan och shoppade och att hon senare skulle på bio. Jag blev lite smått förvirrad för jag tänkte att "gå på bio mitt i veckan, det gör man väl som naturare inte?" (efterszom ni är pluggisar ehhehe). När jag nu läst igenom mina kära bloggkamraters senaste inlägg inser jag att ni ju faktiskt har lov för tillfället. Gissa om jag blev deppad liksom. Höhöhö.
Jag hade iallafall prov i naturkunskap idag, och jag tror nog att jag vågar säga att jag iallfall blir godkänd. Onödigt att ropa hej innan man kommit över ån egentligen, men jag känner mig ganska säker på att det inte kommer finnas ett "I" i mitt betyg. Det var dock en massa naturare som uttryckte sig nedlåtande om det faktum att vi var en samhällsklass som skrev prov. Dom var även väldigt högljudda och sparkade på vår dörr av någon outgrundlig anledning.
Jag har två nyheter att berätta. Den ena är dålig och den andra är bra. Jag börjar med den bästa.
Nämligen att vi sgå på Juno idag på engelskan. Vi hade det feta flytet att Lilla Hörsalen, som den så gulligt kallas, var ledig, vilket innebar att vi satt nästan som på bio. Med obekvämare stolar. Den dåliga nyheten är att typ hela klassen hatade filmen, hur kan man inte inse att det är en skiiitmysig film? "it's boring", man ba nej? Dessutom kan en film med Michael Cera liksom typ inte bli dålig. Heheheeheheheheehehehehehehe.

Nu, vänner små, är det dags för mig att pluggelugga. Samhällsprov på fredag, hoho.

Jag biter mig på exakt samma ställe i läppen/kinden minst två gånger om dagen. Gör satans ont och det är verkligen på SAMMA ställe. Buhu.

judas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0