HP citat och spännande resor

Dagens Harry potter citat lyder följande:

Min engelskalärare diskuterar om att överagera är en bra grej för oss att göra på Shakespearedagen. Han menar att det ibland är meningen att man ska överagera, och ska dra ett exempel.
Mr. Dicarlo: ... that teacher at the wizardry school in harry potter? that creepy one... what's his name? Snajp? skype?

Sorgligt hur en sådan intelligent person kan ha noll koll på den underbara världen av Harry Potter. Själv höll jag på att trilla av stolen av skratt, trots att han sedan dissade HP rätt grovt.

det är typ 100.999999999999 självklart att jag och Theresa ska ner till Alice anser jag!!! :DD men bara för att inte förvirra läsarna, och inte förvirra stackars alice som måste ta emot oss, så är det dock inte under påsklovet som vi ska åka utan under jesus färd till himmelen så att säga :D

Jag inser då att jag inte har berättat vart jag ska resa om ungefär... 308 timmar. :O Jag är sämst på att berätta grejer ibland och ibland snackar jag på utan stopp, ursäkta. En ledtråd:
Det är staden där de stora lysena ska inspirera mig och jag kommer att känna mig helt ny när jag traskar längs gatorna.

Hm, jag lämnar det nog så. Taggad är jag iallafall!! :DDD

Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0