i wanna be made

Tjaabba sockertoppar, hur är leget? :D Själv har jag just klarat av ett avsnitt av det otroligt pinsamma tvprogrammet Made on MTV. Och jag måste verkligen tala om att jag omöjligt kan förstå hur en del människor kan vara så galet awkward.
Under sändningstiden hann jag både känna att jag ville skjuta mig själv, skaka om snubben som ville bli made, slå sönder tv:n, dö av medlidande etc. 
Man kan ju sannerligen ställa sig frågan varför jag inte bara bytte kanal och skonade mig själv från alla mordiska tankar, men då kan jag tala om för er att Made inte är ett program som man bara kan stänga av. Man vill ju liksom veta hur hela förvandligen slutar, plus att jag personligen känner mig lite mindre *misslyckad* (folket som deltar är ju verkligen inte misslyckade, bara lite vilsna!!!) när jag ser det... <det är ett underbart program!>  

Det var allt för nu.
Hörs och ses, 
kärlek - therese

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0