If I was a flower growing wild and free, all I'd want is you to be my sweet honey bee.

Jag har ingen aning om vem denne Sebastianus är, jag antog att han var någon bekant till dig eller Klaris? Detta är ett mysterium som kräver ett svar...

Jag har stött på ett sätt att skriva A:n som helt kommer att revolutionera mitt sätt att "signera" saker. Typ pass och sånt. Mitt pass går ut senare i år (ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så äckligt ful bild) och det är därför hög tid att försöka komma på ett sätt att skriva mitt namn så det iallafall ser någorlunda okidoki ut. Aarå. Det blir nog bra.

För övrigt Klabbe, det kostar typ bara 100 spänn att åka till Copenhagen turochretur så det kostar iaf typ nada! :)

Antar att det är dags för er små stockholmare att gå och lägga er nu, stor dag imorgon ju. Ni ska upp tidigt och sånt där, va. Själv är man ju ledig somsagt, hehehee, ingen tid att passa här inte.


(är det här det sötaste vi sett någonsin eller är det det sötaste vi sett någonsin?!) (lite för lång mening för att det där skulle funka. sorry.) (varför heter det funka när det från början kommer ifrån fungera? borde ju heta funga. fan va tufft. hehehehehe, klara, typ som när du och jag diskuterade huruvida det borde heta baka och bakare eller baga och bagare. skrattar högt varje gång jag tänker på det. håhåjaja.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0