It's been a long night in New York City

Efter en helkväll med John Mayer (faktiskt enbart en låt på repeat) och yttrandefrihet närmar jag mig ett avslut på denna kväll. jag avslutar med en paintbild. Vore vi inte coolingar så säg om vi tog oss in i Copenhagen på rullskridskor? Alice fick de största för hon har de ballaste. (jag och theresa äger nog inga :O och nej, theresa faller inte på bilden, hon gör ett cooooling skutt :D)

För övrigt är nog denna bild vår pizzabagare bild. Jag känner mig lite tråkig som gör exakt samma pose som alice, men jag hann knappt uppfatta temat innan fotot togs. Jag tycker therese lyckades med minen iallafall!



18 dagar kvar till påsklov och 1018 dagar kvar till jordens undergång.
Detta betyder att vi enbart har 1000 dagar på oss med skojigheter när påsklovet börjar. Ve och fasa!!

Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0