Jag <4 dagens

Dagens:

Klurigaste:

På tunnelbanan när vi närmar oss slussen.
Robert:
Uggla, brukar du vara såhär långt söderut? (syftandes på att Fredrik bor norr om stan.)
Fredrik Uggla: Bara när det är kallt.

HAHA. haha.

Trevligaste äventyr:
våffel och besök av kyrka-äventyr med Sam, Robert, Fredrik och Leith (han var iallafall med i tanken... han ville inte vara otrogen mot sin mammas mat eller hur det nu var.) ett mycket lyckat besök ansåg vi och gav det alla högt poäng i vår utvärdering!

Hurtigaste fail:
Kände mig skitbra när jag bestämde för att andra dagen i rad gå och ut och springa...
tills jag träffade på Erik Johansson. Plötsligt kändes inte en liten runda på 3 km någonting, när man fick höra att han sprang 1,5 mil igår. epic fail.

Födelsedagsbarn:
Jennylicious! (she's hot hot!)

Sorgligaste:
Jag måste avsluta denna briljanta dagens lista med att gå och plugga. Imorgon ska jag ha audition framför klassen med en scen där jag spelar en väldigt kär flicka. Jag suger på att spela kär, haha. Och sedan har jag inte direkt memorerat texten än om man säger så... om inte läst igenom hela scenen två gånger betyder memorera!

random bild
En dag ska jag bli lika vig som therese.

Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0