Jag undrar....

hur det ska gå när jag lämnar landet. Om denna blogg kommer krackulera för att vi inte har några bloggerskor.
Eller om vår statistik kommer öka en massa när jag slutar skriva alla onödiga inlägg.

Igår, efter intensiva planeringsstunder på Facebook, så genomfördes årets mest lyckade överraskningsfest, måste jag medge till jenny ;) Hon var så borta så att jag nästan undrade lite om hon hade rökt på innan. Nej, skämt åsido, så var det lyckat. Vi hade sedan en mysig kväll med släckta ljus, charader,skitsnack och snällsnack och mys. tumme upp! Tackar tackar för er medverkan: emma, clara, nina, nawar, johanna, matilda. :))och jenka såklart.

Ikväll har jag tagit ut Bad romance på piano. Av alla låtar så valde jag den liksom. Men den är rätt raffig. Fast det låter ju inget vidare när jag spelar. Men det är lugnt för jag har börjat bli van av att vara rätt fail men ändå vara nöjd med det. :DD

puss
den enda bloggerskan kvar på denna jord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0