Klara goes americano

Denna titel passar på flera vis-

delvis, RÄTT GISSAT - Jag drar till Nya Yorken om 11 dagar för att hälsa på systeryster som har gjort praktik på WILPF, Women's International League for Peace and Freedom, en organisation inom FN. 
Det ska bli sååå gal2 (gal2- the new gal1) kul och jag peppar redan nu på springturer i Central Park, besök på UN:s headquarters och bara att få träffa systern igen. Jag taggar som ett ilsket bi!

Sedan insåg jag idag att jag var klädd som om jag vore USA lover nummer 1. Obama tröja, scarf i håret med dollar på och sedan köpte jag en klocka där det stog new york på. Jag skämdes nästan lite. Men klockan blev asball och den ska hängas upp strax i mitt rum. Foto kanske kommer senare. :))

Och en sista sak- när kom våren! :OOO Nu är svaret!

Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0