Kryptiska meddelanden.

Är det möjligtvis så att vi ska börja skriva mer kryptiskt? Mitt lilla kryptiska meddelande ledde ju nämligen till hela 3 kommentarer. En ökning med 300%!!

Idag är det torsdag och den har spenderats i skolan, och sen, tack vare en sjuk son till min mattelärare, på staden i vårvärmen (människor gick runt i t-shirts, nästan!!!) med en glass i handen och irritation i skallen. Låter kanske inte härligt då irritation inte är något att vara glad över så att säga. Men irritationen uppstod först efter typ 5000 timmar av att gå fram och tillbaks mellan olika affärer för att hitta scarfen till Alinia. Jag har även kommit fram till att det inte funkar att säga scarfen på svenska då det låter en aning retarderat. Det är självklart en översättning av the scarf. Funkar helt enkelt inte. Man skulle kunna säga scarfen med stort S, men ibland vill man ju ha det enkelt va.

Imorgon ska Hanna införskaffa biljetter till Markus Krunegård. Trevlans.

Jag fick en kaka igår på utvecklingssamtalet. En singoalla, Max, en singoalla!

(jag har inte haft en enda läxa på hela veckan!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0