Lägesrapport numbero 1


Jag lyssnar på System of a down för första gången på nog över två år, jag tittat ut genom mitt fönster och råkar få syn på min bibliotikarie från skolan. Dagens flummighet (tack robin för att du flummade upp mig)har nu snarare övergått i trötthet. Medans allt detta händer så firar jag att det är mindre än nio dagar kvar tills jag lämnar sveden. yesyesyesyeyseyse


(klara är också stolt över arnkollandet!!! :DD Jag passar på att lägga in min och therese hyllningssång till arn magnusson;
Arn Magnusson, Arn Magnusson, han är en tempelriddare av högsta klass
Arn Magnusson, Arn Magnusson, han är en tempelriddare av högsta klass
Och är han inte en tempelriddare av högsta klass, så är han inte Arn Magnusson
Arn Magnusson, Arn Magnusson, han är en tempelriddare av högsta klass

Jag är tämligen säker på att den gick så.)

Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0