lovlovlovlovlov.

jag har lov nu. jag har lov nu. jag har lov nu. jag har lov nu.
fyjesuus vad jag har lov nu!

Ni kan inte ana hur mycket gudarna har älskat mig de senaste tre dagarna alltså scheissus.
I onsdags va jag ledigledigledig. Igår slutade jag kl 12.40 eftersom jag matteläraren var borta. Och idag, idag, idag så var franskaläraren sjuk (för typ fjärde lektionen i rad nu) så jag slutade klockan halv ett. Men det var inte nog där. Det visade sig nämligen att i samband med någon reklamkampanj för någonting så delade dom ut gratis pizza i stan. Vi åt alltså pizza i solskenet. Jag har hört att det snöar i Stockholm. Stämmer det? Vilken chock jag kommer få isåfall ju, här går vi runt i t-shirts. (chock kommer jag ju ändå få då jag ska vidare till fjällen men aa)

För att byta ämne så vill jag bara säga att FYYYFASEN vad äckligt fulla bussar luktar vid den här tiden på året. Ingen har liksom riktigt fattat hur varmt det kommer bli på dagen när dom går hemifrån på morgonen så dom klär på sig en jävla massa kläder och typ vinterjacka. Sen svettas dom ju sönder på bussen va. Inte för att jag inte var en av dom men ändå va.

Sedan vill jag skicka ut en liten efterlysning. Vart i djävulens namn har Theresan tagit vägen? Har hon hastigt avlidit? Har hon mycket blogg? Hatar hon mig och Klara? VAD HAR HÄNT?!

pusspåerva.

judas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0