mackan. se hit igen, va.

Amen vafan Max. Erkänn att du har fel bara liksom. Kladdigt är alltid meganajs. Inte på barn kanske, men nu är ju detta en mogen kaka, för människor med lite utvecklad och mogen smak liksom. Lite som O'boy dark chocolate, ellervadfasendenheter (den är förövrigt omöjlig att blanda ut med mjölken. don't buy, liksom). Jag gillar kladdigt. Och så kladdigt vare ju inte vafan. Och ja, singoallan (zingo-allan, en allan som gillar zingo. hoho) är lite misslyckad.

Och Klabbe, inga inlägg tas bort. Nein! På tal om nein så gjorde jag en liten miss idag. Jag sa till Hanna och en annan kille som jag inte riktigt känner men har lektion med, han går förövrigt på tyska, att jag skulle vilja lära mig tyska bara för att det låter så fett. Typ att jag då skulle kunna gå och säga ord lite då och då. Så sa jag att jag kunde säga "njet" då liksom. Och dom ba......... (dom va alltså tysta, lite pinsam tystnad) ja ba nej de va fel språk heheheheheheheheheheh. (försöker komma på vad det heter) efter en stund ba "NEIN". För att försöka imponera drog jag sen till med ett dåligt uttalat "jawohl". (är inte det det tuffaste ordet vi sett någonsin på stavningsfronten?!?!?!?!?!?!?!)

Aarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0