MAX, SE HIT!

Jag tror också att det där var pizzabagarebilden! Fan vad den inte blev så pizzabagig dock, jag förstod inte alls vad vi gjorde med fingrarna förrän jag läste din förklaring till bilden, Klabbe. Jag tycker dock att jag verkligen lyckats få till en härlig blandning mellan blåst-chey/psychogirl på bilden. Härligt!

Nu till det viktiga!!
Även jag har provat Ballerina Kladdkaka nu. Och jag måste bara säga att, Max, det är din kaksmak som suger! Här är mina anledningar:
  1. Det smakade ju faktiskt visst kladdkaka! Förvånad blev jag, först tänkte jag, det här va ju inte så kladdigt. Men sen kände jag kladdet och blev positivt överraskad över att en så liten kaka kunde göra så mycket!
  2. Saker som ska doppas är alltid roliga. Tröttnade dock på doppandet då min mjölk blev helt smulig. Jag körde istället på att blanda skiten i munnen. Låter äckligt, är ganska äckligt, men ack så gott!
  3. Att Ballerina-kakan ska se ut som en ballerina visste jag inte, men om detta är fallet så tycker jag att företaget har misslyckats totalt, för dom vanliga ballerinakakorna ser faasen inte ut som ballerinor. DESSUTOM! Har inte Singoalla samma form som Ballerina? JO! Hur förklarar vi då detta, singoalla betyder ju inte ballerina?! :O
Det här gjorde dom bra. Kommer iochförsig förmodligen aldrig köpa det igen då jag, om jag är sugen på smaken av kladdkaka, bakar en kladdkaka. Inte köper en kaka som smakar kladdkaka. Känns lite krångligt liksom. Hursomhelst, du hade fel, vi hade rätt. Sorry.

Kommentarer
Postat av: Max

Först blev jag fett glad - och lite chockad - över att jag inte bara nämndes i bloggen, utan faktiskt fick min egen rubrik! När jag sedan märkte att det följande inlägget inte var något annat än en chok diss mot mig blev jag lite stött. Men men, jag ska väl förklara lite för dig varfr min kaksmak är superb och varför din är i ungefär samma nivå som en gräsklippares.



1. Nej, du har fel. Försök igen.

2. Dopp leder till klad och kladd = dåligt. (Undantag: RIKTIG kladdkaka)Kolla bara på snoriga barn som springer runt och kladdar överallt, är dom inte bara för hemska?

3. Alla ser att det är en liten ballerina, eller snarare en liten ballerinakjol. Singoalla är bara en misslyckad spin-off (men ack så god).

2010-03-09 @ 16:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0