measure a year in love

(ursäkta för många inlägg.)

En av världens bästa människor fyller år idag.

Den här bilden är från min födelsedag år 2007. Bilden kunde ha tagits för 6 år sedan eller om 10 år sedan. Det spelar ingen roll, för den här sötnosen kommer forevaaah finnas i mitt liv. För hon är världsbäst.

Jag har tusentals bilder som jag skulle kunna lägga ut tusentals bilder, och ännu några tusentals bilder som hon skulle döda mig för att ha lagt ut. Och då skulle hela min hypotes från föregående rad, att vi kommer vara tillsammans för alltid, faila.
Eller tekniskt sett inte, eftersom vi faktiskt skulle vara med varandra till slutet liksom. Hm. Jag börjar vandra ifrån ämnet. GRATTIS UNDERBARA JENNY HENGEN HEDBERG!!!!!!!!!



Torsdag. Det kommer bli en awesuume torsdag.

Klara


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi såg det här först nu :D Vad söt du är klara! :D PUSS! <3

2010-03-28 @ 13:13:31
URL: http://felparkerad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0