my lovely lady lumps

Dagens roligaste:
Ett flertal människor går runt och sjunger på "My Humps" av Black Eyed Peas. Vår lagom virriga och väldigt konstiga/roliga mattelärare kommer in och säger:
Oh, what a cute song!

...
Jag vet inte om hon lyssnade noga på texten, men "cute" är väl inte det jag skulle beskriva My humps med.

När jag tänker på den låten tänker jag alltid på min och Alice översättning av den, som vi gjorde i typ femman. Gud, vilken hit det var! Mina underbara kvinno klumpar, så att säga. Jag fattar inte varför den inte hörs på radio oftare. Blanda din mjölk med min koko puffar!


Klara (det här är väl kvalité, inte sant? vilket fall som helst så har nästan 100 pers kollat på vårt videoinlägg- eller så är det en stalker som har kollat typ 99 gånger och sedan har vi kollat på det en gång.)

Kommentarer
Postat av: Taraldviktoria

Interesting. No more comment :)

2011-03-15 @ 07:51:26
URL: http://taraldviktoria.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0