ni vill känna oss... TRO OSS :D

Tjallaballa alla koola katter :D
Just nu sitter jag (asiaten) och Klasselito i mitt (asiatens) rum och planen är att skriva ett inlägg där vi skriver varannan mening, coolio huh? :D
Minst sagt cooolio tycker jag, Klasselito :D
Yes, så utan tjafs skall vi tala om vad vi haft för oss ikväll - here we go:
Klasselito har suttit instängd i en bil utan snus (niveeet pippi, ;D) i flera timmar för att ta mig igenom hela sverige, från mitt hemlands gränser, till theresas rum denna kväll :D
Och jag, er sneögda vän, har ätit ostmackor och rållat tapetklister på en vägg (skulle valt bygg ommansägerså*).
Om inte det är coolio så vet vi inte vad coolio är!! :D
Vi har även, som ni säkert har lagt märke till, ändrat lite design här på PassaZlata :D
Skitnajs, inte sant?! (Och om ni inte tycker det så får ni vara tysta för det tog för alltid och lite till, bloggdesign är svårt :o :))

Ja, detta var allt från oss - vi bestämde att "let's avrunda" är dags.
Livesändningen från Theresas asdammiga (hosthost) rum avslutas härmed.
KYSSSSSSSSS - theresan
nåväl, vad är väl en kyss på balen utan en kram som avrundning? KKKKKKKKKKKKKRAM - klaran

- judas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0