Onödigt.

Klabbelabbe, är den filmen bra? Funderar på att se den...

Jag slutade en halvtimme för tidigt idag! Yey. Och jag somnade på engelskan! Yiho.

Hehe, vi fick vårt typ... "betygspapper", om det kan kallas för det, för period 1. Alltså förra terminen. Hade ett ämne på hela pappret. Kändes nödvändigt. Det stod även ens totala frånvaro. Blev chockad över mitt 4,9% frånvaro.. Kändes som oändligt mycket, men sen hörde jag att typ resten av klassen (inte resten men många) hade +10%. Kändes OK. Härligt att varannan mening börjar med ordet kändes.
Jag har utvecklingssamtal imorgon! Hur skoj ska inte det bli va?!?!?!?!?! Relativt ganska tråkigt. Bege mig hemifrån för att sitta i max en kvart där jag svarar på frågor om hur jag trivs och får se min närvarogrej.

Det hände något skitskojsigt idag som jag inte för mitt liv kan komma på vad det var.
Får försöka komma på det tills... imorgon.

Jag och Alinia blev väldigt sura/chockade/ledsna/inget av det över att Charlotte hyser kärlek till monarkin.

Puss1

(Therese jag ska se på Arn ikväll! Eru stolt? :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0