rullande skor att skrida i.

Hola världen. Har ni för er då? Trötta efter en dag i skolan? Hehe, synd för er, men det är jag fanken inte. Har ni sovit för lite inatt? Det har jag minsann inte gjort. Har ni... Kan fortsätta forever men jag slutar nu, så ni inte blir ledsna i ögat liksom.

För ett tag sen, kan inte riktigt avgöra vilken dag det var, när man har varit ledig så länge som jag har varit så är det lätt att man glömmer bort vilken dag saker hände, man behöver ju liksom inte bry sig. Hehehehe, men det vet ju ni inte hur det känns, ni har ju bara varit lediga i EN vecka medan jag varit typ ledig i TVÅ. Iallafall, någon gång, när det nu var, så hängde jag med modern till stan (centrum hade jag nog kallat det, men i lundamått så är det storstan liksom). Väl inne i "stan" så ville hon gå till en secondhandaffär. Jag följde motvilligt med, då Beyond Retro är den enda secondhandaffären som inte får mig att må illa. Det är något med lukten. IallafalL! Så hittade jag världens tuffaste rullskridskor (tror att rullskridskor är det rätta ordet då det liksom inte är rollerskates) Dom kostade 10 kronor och jag bara shoho! Kommer aldrig använda dom, men jääääklar va tuffa. Här ser ni en bild.


(ser för övrigt ut som att min högra vad är ett hus och min vänstra vad är normal. interesna)
Asså bilden gör dom inte rätta liksom. Tänk er att det gula är neongult. Hjulen också. Och det rosa. Så jävla pimpiga. Not. Men asså, jag vet inte. Dom har fyra hjul. Så jävla Oldschool. De va bara de jag ville säga.
Tjenixxen då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0