Secondhand och sol är guds gåvor

Gårdagen var fullkomligt perfekt- inget plugg i stort sett, fylld med äventyr och trevliga timmar. Jag och Hedda gjorde secondhandbutikerna runt om i stan osäkra! Vilka kap vi hittade, sådana snyggsnygga kläder. Jag är då stolt! Gårdagens sorgligaste var dock att en asläcker klänning med typ serietryck från 60-talisch eller något som skulle bli min absoluta sommarklänning var lite för liten, och att en gemensam byxdress från långt bak i tiden även den var lite för liten. Ack ack. Men, man kan inte få allt! Man kan däremot få snygga klänningar, gula linnen, skor, sjalar, solglasögon och hårband.

Det hann även vara strålande sol och isande vindar och snöande inom loppet av några timmar. Hm, gud har börjat bli lite crazy up there?

Idag är det visst också sol, men det märker jag inte av så mycket för jag sitter med näsan i matteboken.
Men jag tog mig en promenad bara för att säga hej till min skugga igen. Länge sedan man träffade på den!
Och ja, största anledningen för promenaden var för att pröva att ha tygskor för första gången denna vår- och inte vilka tygskor som helst, utan secondhandtygskor! Helt otroligt- det är en daglig kamp för mig att hitta skor, men så plötsligt finns det ett par på secondhand! :DD





TADAA!! Några av dessa bilder togs för mindre än en timme sedan. OMAGAD. Klara lägger in aktuella bilder på nätet! Ni behöver inte dölja er förvåning :D

Klara


Kommentarer
Postat av: Hon som är avis på ägaren av en viss dollarsjal

Det var u-n-d-e-r-b-a-r-t, härligt och alldeles fint. ♥

2010-03-14 @ 18:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0