"Some might be driven to the conclusion that, at the domestic level, Sweden does not practice what it preaches"

Här sitter Alice och skriver på sin lilla uppsats om gömda flyktingars rätt till sjukvård. Och herrejesus vad den suger. Ojojoj. Mitt resultat är klart och det är väl helt okidoki, men nu ber dom mig att diskutera mina resultat. Det finns liksom inget att säga, det är bara att "såhär är det, end of discussion" liksom. Lite problematiskt eftersom att:
  1. Diskussionen är det viktigaste
  2. Min uppsats måste vara minst 4 sidor, för tillfället är den 3 (exklusive innehållsförteckning, framsida och källförteckning dvs)
  3. Skiten ska in vid midnatt
Jahaja. Vad göra då? Jo jag får väl ta och försöka hitta någon jävla sak att diskutera då. Om inte så äre bara att blöta ner pommesfriten, såattsäga. (heheh, therese :P)

För övrigt är det typ 99,999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999% att fröknarna Klara & Therese kommer ner hit till påsklovet. Hade inte det varit en fröjd för ögat, såg säg?

Jag bifogar en bild på Therese när hon var som biffigast.


så jäkla muskulös. (lägg märke till att hon var så muskulös att hon utvecklade ett manligt könsorgan) (det var denna företeelse som gav upphov till smeknamnet "vaginaman") (eller nicht, för det är ju motsägelsefullt. borde snarare vara peniswoman) (jag har, dagen till ära, utvecklat en vana att använda allt för avancerade ord för att det ska låta normalt)

Trevlig fredag, kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0