svar på kommentar: KLARA! :D

Hehe, jag minns inte samtalet i sig Klara, men det kan mycket väl stämma. Jag är nämligen inte så supahdupah förtjust i hans musik, jag anser dock att han är otroligt jävla duktig osv. Vissa låtar faller mig helt i smaken, vissa inte. Hans bidrag i år var ju alldeles förträfflig, såattsäga, och inlägget var väl mest en konsekvens av att Alinia hade gått hela dagen och sjungit på Manboy och försökt övertyga mig om att den var "världens bästa låt ever", typ. Hehehehehe.
Well spoken.

(märker att jag inte har något vettigt att skriva överhuvudtaget. förutom att, KLARA HUR GÅR DET MED BILJETTERNA?!?!??!?!?!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0