svenska flickor goes avatar

Pappa: Har det varit strömavbrott?
Klara: Ja, hur kunde du veta det? :o
Pappa: ... allting är konstigt.

Jag och min far har de mest trevliga samtalen.

min uppsats går halvbra. När jag skulle slå in why does one become homeless eller liknande på google så kom det som första grejern upp, efter att jag bara hade skrivit in 'why';
why are swedish girls so beautiful.

http://uk.answers.yahoo.com/question/index?qid=20080808183205AAWxN5Y

Haha. Så jag spenderade istället lite tid för att läsa en del av svaren. Jag tycker att man känner sig lite som en i folket i avatar, Na'vi eller hur det nu är, eftersom de pratar om svenskar som om det vore någon exotisk annan ras på en annan planet. Det vore något va!! Betydligt roligare än att läsa om homeless people iallafall.

KLara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0