this is the sound of settling

Måste bara berätta att jag är fetingstolt över min insats idag. Nu ska ni få höra vad jag gjort. Jag har muthafucking spacklat taket!!! Och det är stort ska ni veta. Då jag började i somras. Nu är det alltså slutfört och ni ska veta att det var svettigt, man blir liksom skakig rätt snabbt när man:
  1. Aldrig spacklat förut. (det var far som gjorde det i somras)
  2. Måste stå på tåslashsmåhoppa för att nå taket, trots att man står på en stol.
Det blir skakigt liksom. Så Alice är nöjdchey, alltså.
Jag har dessutom tömt en hel jävla "byrå" (vet inte vad det heter riktigt) som va fylld med massa skit, den ska nämligen ut. Ut, ut, ut. Nu när jag får finbesök om typ.. en månad? Är det dags att röja. Serni.

Sårå. De va de jag ville meddela er alla.

Tjarå.


(random picture)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0