Tre klargöranden.

Jag har tre saker jag vill klargöra för er alla. Så here goes.

  1. Ert sportlov slutar idag/er skola börjar imorgon.
  2. Imorgon och på tisdag är jag ledig från skolan.
  3. Den här veckan har jag haft världens chilligaste vecka, det har nästan känts som om det varit lov.
Vad kan vi då dra för slutsatser utifrån de här tre påståendena? Jo, att Alice nästan haft två och en halv veckas lov, medan ni bara haft en veckas lov. Känner ni er ledsna och lurade på kakan, såattsäga? Det borde ni nämligen göra, då jag även kom på att jag var sjuk/"sjuk" i måndags och att jag dessutom åt på Subway i måndags!
Jag är ledsen för att säga det, men den här gången var det ni som drog nitlotten!

(förövrigt har ni ju gjort det megasnyggt, och klabbe, jag satsar på att ni hostar upp pengar fort som attan, tror inte att biljetterna blir billigare. men! jag och brodern åkte på väg ned till skåne med Veolia istället, det är äldre tåg som går lite långsammare, tar en timme längre tror jag, men jag kan tänka mig att dom är billigare att åka med. är inte säker, dock. och dom biljetterna kommer kanske upp automatiskt när man söker biljetter. vad vet jag, men det är värt att kolla upp iallafall! :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0