uppdatering från mesen

Tjabba tjena mittbena! Återigen sitter jag här framför den sk burken trots att jag har hundratusen mer vettiga saker som bör göras. I eftermiddags var jag ute med Grek. Vi gick en (ungefär) tvåtimmars-promenad i vårsolens hetta* Det var mkt mkt underbart!
Denna fina onsdagsdag var det även planerat att avklara ett nk-prov. Hände det eller? Naaaej jag tror inte det va. El profesor var sicko så provet sköts fram till nu på fredag - buhu för det! Vem vill ha ett prov på en fredag liksom?!

>I måndags bjöd Ramtin mig på en sådan där chailatte som jag tidigare nämnt. Det var förfärligt snällt och gott!<

Max! Fanken vad du har fått en roll i denna blogg. Du nämns iaf i nästan vart tredje inlägg ;D  bra jobbat! Till dig vill jag nu inte tjafsa om några kakor eller läsk utan bara säga att; 1) fan vilken sexbomb du är :D, sicken dans du bjöd på idag. Bravo. 2) Wazzup med today? :O Jag menar, vi hälsade inte, vi åt inte tsm, vi satt aldrig bredvid varandra... och det enda vi sa till varandra på HELA dagen var:
therese: jag har din miniräknare.
*ger den till dig*
max: tack.
?!!??!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!!

Imorgon, kära läsare, så sker en stor händelse/ändring i mitt... ja låt oss säga liv.
Imorgon är nämligen den dag då jag, på fullt allvar, träder in på Huddingegymmet och gör mig jekligt bekant med miljön där. Något som är riktigt smart och bra då jag kommer spendera mer och mer tid just där, hehe.

Nu ska jag nog sova. Ja det ska jag verkligen, jag är ju förfanken trötT.

Här är en myckett bra låt av den svenska musikguden, hakan heeeelstrom.
Håkan Hellström. 
Jag vet att han inte är så fett med gud för alla, inte ens för alla mina polers. 
Men till er säger jag; gå och lägg er elleR - ge honom en chans



pussiluss - theresan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0