kuckelikuu

Jag antar att Klara och Therese som nu har lov är ute på äventyr istället för att vara "på bloggen". Så jag tänkte att jag kör på. Typ.
Börjar med en fråga. Är det fett fett eller fett fett att Sara var sjuk idag så vi slapp både NK och Samhäll och därmed slutade klockan elva?!?! (om vi lägger till att jag skolkade ryskan klockan tre, pall-uu liksom) Rätt svar är att det är FETT FETT.

Farbror SOL är på besök. Så jäkla nice. På väg till skolan pratade jag, Alinia och Sara om vad vi saknar med våren och sommaren. Vi kom fram till att det främst är lukten av vår och knastret från gruset som ligger kvar på vägarna från då när det var vinter. Och jag kan berätta för er att det inte känns som att det är särskilt långt tills dess! Gruset är liksom redan här, även om den inte knastrar så överdrivet mycket ännu. Lukten har inte anlänt men jag gissar på att den kommer inom några månader! (reserverade mig där lite liksom, så att jag inte kan ha fel. heheh)

Senrå. Ingenting.
Men jag gillar den här låten.



Kan möjligtvis vara ett av de bästa albumen som någonsin gjorts. Ba så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0