who says I can't be free

Det bästa med vår blogg är att den är otroligt personlig mot våra få läsare. Det känns bara onödigt annars när vi vet att vi har tre läsare - Sebastian, Max och Hedda. Mig gör det dock ingenting då vi har fått eliten som läsare! ;)
(nej okey ursäkta alla andra läsare som också finns, det är bara dessa vi har koll på existensen liksom :))

Och ursäkta btw Sebastian om du av någon anledning faktiskt fortsatte läsa vår blogg och vi nu råkade creepa ut oss totallt (som i att vi är creepy alltså, inte typ krypa).


En sista fråga:

Do you have the time to listen to me whine?
If not-
jag ska inte plåga er med mina tankar om plugg. Det känns som om det bara är det som finns nu förtillfället, och det trots att Robin idag fastslog att vi inte hade så mycket. Jag vet inte vilken värld han lever i.

Idag träffade jag OTROLIGT mycket folk jag kände på kort tid i Huddinge centrum. Jag tänker inte namedroppa allihopa med det var rätt random people, faktiskt.
Det som förde 95 procent samman var dock att de gick på sjödalsgymnasiet. Vilket fall som helst räddade det min eftermiddag, och det blev bara bättre när jag som avslutning träffade på Therese, Ramtin och Tiemo utanför ovannämnda skola. HURRA! för tisdagseftermiddagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0