Who says I can't get stoned?

sjunger John Mayer i bakgrunden medan jag knattrar på en uppsats om Yttrandefrihet. Passande må jag säga!

Om passazlatan.se hade haft en tumme upp knapp hade jag tryckt den på ett flertal ställen:
Alice balice cooling rullskridskor
Hennes rubrik på förrförra inlägget, den söta låten All I want is you från Juno.
Nyheten att det bara kostar 100 kronor att åka tur och retur till Copenhagen
Det faktumet att Theresa har en coolingsoffa!

Om Passazlatan.se hade haft en tumme ner knapp hade jag däremot tryckt på den på dessa ställen:
Jag mår lite illa för jag käkade precis godis mitt i veckan
Jag failade TOTALLY på gymnastiken idag
Jag är stressad med allt skoljobb

Men eftersom jag ska ut och secondhandshoppa i helgen kanske man kan överleva att jag har en del tummen ner grejer!

GLAD INTERNATIONELLA KVINNODAGEN!!!!



(och det faktum att det nästan är vår ute och att jag ska till Copenhagen med dessa coolingar gör att jag måst elite bättre också!)

pussochpussochpuss


Kommentarer
Postat av: Max

Fyrahundratusen tummar upp (och lite till) åt musikvalet :)



Who says i can't get stoned

Plan a trip to Japan alone

Doesn't matter if i even go

Who says i can't get stoned~

2010-03-08 @ 18:25:19
Postat av: Hedda

Jag kan säga att den där 2nd hand-shoppingen räddade mig idag också. Man behöver liksom något som håller en ovanför ytan i havet av "att-göras". KRAM

2010-03-08 @ 21:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0